6 Mart 2013 Çarşamba

Zayıflama, Kilo Alma, Bölgesel Zayıflama, Definisyon Üzerine

Zayıflama, Kilo Alma, Bölgesel Zayıflama, Definisyon Üzerine

Bize en sık gelen sorulardan olan "Nasıl zayıflarım", "Bölgesel yağlarımdan nasıl kurtulurum", "Nasıl definisyon kazanırım" ve "Kilo almak icin ne yapmalıyım" sorularını cevaplıyoruz.


Soru:
Merhaba volkan, abi benim yaş 18 boy 180 cm kilom 66 ben sizin verdiğiniz egzersizleri günlük yapıyorum.Benim sorum ben kilo alıp bulk mı yapmam lazım.Kilo 66 boy 180 şuan benim bulk mı yapmam lazım yoksa definasyon mu ?Bide günlük kalori ihtiyacım 2040 gözüküyor testte bu kalorinin üstüne nasıl çıkabilirim?Hangi yiyecekten ne kadar kalori alcam bunu nasıl hesaplayabilirim?Şimdiden teşekkürler.

Yanıt:
Merhaba Cihat,
Kutle artisi mi yoksa definisyon mu istedigine sen karar vermelisin. Kalori artirimi icin saglikli karbohidrat alimini artir. Saglikli karbohidrat kaynaklarini sitemizin Beslen menusu altinda bulabilirsin. Ama ozetlemek gerekirse tum baklagiller (mercimek, kuru fasulye,barbunya, nohut gibi), tam tahilli un mamulleri, musli, badem, ceviz, limitli tuketilmek uzere kayisi, portakal, greyfurt gibi meyveleri sayabiliriz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZ EDİTÖR ONAYINDAN SONRA YAYINLANACAKTIR.