3 Şubat 2014 Pazartesi

Basit Pin-up Sac Modelleri Yapimi?

Basit Pin-up Saç Modelleri?


Selbi Süper video ! Kendi adima pinup lı herseyi çok severimm ve sen saç olayında bu konuda aşmışsın hatun :) sayende bikaç model öğrendim, tesekkürler ve böyle orjinal videoların devamını bekliyorum senden, , sevgiler.. :) nagihan kendime yapamadım yada yakışşmadı senin kadar güzellik nerde bebeğim bizde böyle dursun ilk model hariç hiçbiri yakışmadı bana :D  Esra Nur Son modeli yazın sahilde denicem. Hazioz çok beğendim işe giderken yapasım var ama bayaa bi dalga konusu olurum hihiii :) Madame Bovary Hepsini ayrı ayrı çok beğendim! Rica etsem şarkının adını öğrenebilir miyim? :) misssoru Süper ya çok pratik ;-) özge kaya bence bi tek sana yakışır gibi bizde arapbacı gibi durur :DD zaten kıvırcık saça yapma şansım hiç yok :D ama güzel video olmuşş :** damn n asil kivircik sacta harika duruyor :P yani benmde kivirck saclarm var bir kac kez yapmistm cok hos duruyor.. p.s. ya sonra filminde deniz cakirin sac modelleri süperdi :)) özge kaya yaa :)))) ben hiç olmaz diye denemedim bile ama :D Doktor Bayramova cok tatli olmuwsun ama bana yakiwmaz Berfin Aktürk Son model çok hoşuma gitti: Şevval Turan İlk yorum benden, her zamanki gibi çok güzel :) hilal kesici Çok güzel oldu Şevval Turan İlk yorum benden, her zamanki gibi çok güzel :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZ EDİTÖR ONAYINDAN SONRA YAYINLANACAKTIR.